kontaktuppgifter

Om man skulle vilja kontakta mig på annat sätt än via internetet så går det. Man kan exempelvis skicka brev eller paket eller andra trevligheter via den traditionella snigelposten, om man skickar till följande adress "Maria Rubenson, P.O.Box 2424, Addis Abeba, Ethiopia" så hamnar det i skolans postfack och förhoppningsvis så småningom i mina ägor. Ett etiopiskt simkort har jag också, samma gamla vanliga, som man kan messa till om man skulle känna för det - 00251910075399. Annars är ju ett ypperligt alternativ att helt enkelt boka flygbiljetter till Bole och uppleva min vardag i verkligheten, i så fall är min adress typ Swedish Community School i Kazanches, mitt emot Norweigen Lutheran compound och väldigt nära Meles Zenawi Foundation (så kan ni kolla upp det på goggle maps eller nåt).

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Har ett trevligt kort från England möjligtvis kommit fram?

Svar: ja! hittade det idag :)
Maria

2015-09-12 @ 12:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0