lordags

I lordags tog jag mig antligen bort till Mekanissa, tror det ar min favoritdel av stan. Det blev forst hang med Eden, hon visade mig de tva affarerna hon har startat och sa blev det massa tjejsnack med hennes stundande brollop i cenrum - jag ska fa va brudtarna! Sen tog jag mig till Mekanissa och gick bort till katolska compoundet for att traffa mina gamla amarinjaklasskompisar Silvia, Stefanu och Efrem, ett glatt aterseende. Innan morkret la sig gick jag pa min gamla valkanda skolvag via mitt gamla gasthem bort till seminariet for att halsa pa familjen Thornell, sa fint att traffa dem igen. Ser fram emot mer hang i sydvastra Addis. Sa gott att ha massa vanner att traffa har, det forstarker verkligen hemmakanslan. Och an har jag manga kvar att traffa. Inte minst Samuel, vad jag saknar teckenspraket. Och sa IEC och binghamvanner. Men jag har ju gott om tid pa mig, verkligen skont att inte behova stressa fram utan kunna ta sigtid att chilla och trana och forbereda lektioner i lugn och ro. Ska ta mig an amarinjan ocksa sa smaningom. Tio manader kvar i detta underbara land.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Wow! Brudtärna! När är bröllopet?

Svar: nan gang i november (lite lagom ospecifikt)
Maria

2015-08-25 @ 12:34:59
URL: http://cecilyeah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0