ovanliga vanor

Jag skulle saga att det finns tva typer av backpackers har. Den ena ar nittonaringarna som precis slutat skolan och vill se varlden, de ligger pa stranden om dagarna och festar om kvallarna, och da och da tar de sig i kragen och ger sig ut pa en guidad tur. Sen sa har vi de trettioariga paren som hyr bil och kor runt och ger sig ut pa mer avancerade turer. Jag passar just inte in i nan av kategorierna. Dessutom sa har jag fatt extremt tidiga vanor och slocknar vid niotiden pa kvallarna, inte manga andra som lagt sig da direkt. Men i gengald sa har jag nu tre dagar i rad varit upp med solen vid fem. Idag nar jag checkade ut vid halv nio hade jag hunnit ta en tvatimmars promenad langs kusten har i Noosa, har ar verkligen sjukt vackert. Nu bar det av soderut till Brisbane, och sen vidare till Sydney och Melbourne. Jag ska blogga mer om Noosa och Fraser sa smaningom.

Kommentarer
Postat av: Benedicte

Alltså du är allt bra galen du. Vi är så sjukt olika haha ♡

2014-10-23 @ 20:36:27
URL: http://benedicte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0