opera och koalor

Värmen är här. Vi är i Australien. I torsdagskväll såg vi "Kungen och jag" på den spektakulärt utformade operan, mäktigt. Helgen har spenderats i Blue Mountains och Woy woy, vari mitt premiärdopp i Stilla havet togs. Idag kom vi tillbaka till Sydney igen efter att ha klappat koalor och kängurur på en djurpark. Ikväll har vi hängt nere i hamnen och varit på Hillsong. Imorgon åker familjen hemåt och jag börjar min resa upp längs östkusten. För övrigt har jag passerat fyrtiostrecket i antal besökta länder, en milstolpe i livet.

Kommentarer
Postat av: Emma Larsson

Så kul att läsa om er upplevelserika resa! Ska bli spännande att följa din resa på egen hand nu :) antar att jag kommer känna igen mig i en del! kram på dig

2014-10-14 @ 16:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0