visa!

Sa mycket man hort om detta immigration, och inte mycket gott. Men shgr yelem. Efter mindre an en och en halv timme och umgange med tva trevliga svenskar hade jag betalt for ytterligare 45 dagar i landet. WAY!!! sa skont att ha det overstokat. Det enda de fragade var vart jag skulle resa, men nar jag borjade rabbla platser sa bara viftade mannen bakom disken med handen och tryckte dit nagra stamplar pa min ansokan.
 
Sa det ar gott. Och Desta ar har over helgen och det ar gott. Och det ar skont med en paus fran vara nastan lite val intensiva lektioner, tempot har skruvats upp betydligt den senaste veckan och nar klockan borjar narma sig tolv kanns huvudet som en blyklump helt oformogen att fa till den enklaste verbbojning. Igar var jag hos Elise och det var en fantastiskt bra kvall, sa gott att fa prata med nan som brottas med samma tankar och livsbeslut. Den precis lagomkladdiga chokladkakan och ickeetiopiska teet gjorde inte saken samre. Japp, livet gar i dur idag och jag passar pa att njuta och le mot alla passerande manniskor.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Det är så gött att läsa dina blogginlägg och få ta del av din glädje!

2014-12-05 @ 17:33:17
URL: http://flodin91.tumblr.com
Postat av: Benedicte

Ååh! Så bra och så skönt med en så bra dag! :)

2014-12-06 @ 10:58:29
URL: http://benedicte.blogg.se
Postat av: syster

Fy vad skönt med visat! Och allt det andra också.

2014-12-06 @ 20:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0