trötthet

Jag har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv som jag var förra veckan. Stressen blev lite väl stor helt enkelt. I lördags låg jag i sängen till fyra och orkade inte göra nånting annat än blunda. Inatt bodde jag i princip på toaletten och var tveksam till om jag skulle orka en hel skoldag. Men skam den som ger sig, jag har idag klarat av min första full time teaching. Det gick väl helt okej. Imorgon har jag bara två lektioner. Ute åskar det och jag ska snart ringa min taxi. Ikväll blir det avskedsmiddag för Sture och Elsie hemma hos Dawit. Jag kommer sakna mina extraföräldrar. Imorgon flyttar jag in i stora huset och får börja ta ansvar för min egen matlagning. På fredag kommer Susanne och jag ¨får påsklov, längtar!

Kommentarer
Postat av: Anna Suki

Hej Maria!
Blev så glad när jag hittade din blogg. Så kul att läsa hur du hardet och påminnas om Etiopien. Hoppas du får en bra praktik o hälsa till alla på Gullale.
Kram

2013-03-19 @ 11:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0