Kastrup-Bole

Efter att smatt panikslagen natten innan avfard yrat runt i huset tillsammans med mamma och letat efter datorvaska och batterier, laddat ner avhandlingar till min uppsats och googlat pa "states of matter" sov jag nagra skrala timmar innan det var dags att lamna huset och borja resan mot Etiopien. Flygen gick som pa rals, alla byten flot pa, bra filmer, god mat och gott om plats. Maste va basta tillfallet att vara kort, jag kunde stracka ut mig raklang pa raden jag hamnade ensam pa. Val i Addis va det ingen ko nanstans och jag va ute fran flygplatsen tio minuter efter landning. Endale stod och vantade pa mig ute i den ljumna natten. Kvart i tva somnade jag i min nybaddade sang och nar jag vaknade stod frukosten pa bordet. Man blir alltid sa val mottagen har, forra gangen kom presidenten och hamtade och den har gangen generalsekreteraren, och sa Elsie som skammer bort en. Fint. Idag har jag mest bara varit hemma och tagit det lugnt, bekantat mig med Emma och Hanna som ar har nagra dagar och forberett mig infor praktiken som borjar imorgon. Ska bli spannande att komma igang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0