Tack Susanne!

Tack Susanne...
..for en fantastiskt fin vecka!
..for allt fnissande och E:spanande
..for langa kvallssamtal om allt livet bjuder
..for att du kom och gjorde mitt pasklov till det basta nagonsin
..for myskvallar med film och choklad
..for att du trotsade kanslan av galenhet och reste manga manga mil till nagon du knappt kande
..for att skurade mitt rum i mandags och mitt i alltihop kunde skratta at det
..for kontakt utan ord
..for att du knatade runt i x antal affarer for att leta efter klanning
..for att du lurade upp mig pa Entottoberget och vidgade mina vyer av Addis
..for smor och ost
..for att du forgyllde mitt paskfirande
..for att du kan skamta mitt i allt allvar och fa mig att vika mig dubbel i de mest olampliga situationer
..for att du kom in med sang, ljus och paket pa min fodelsedag
..for att du bjod mig pa lyxglass pa samma dag
..for kramar och narhet
..for att du kom och delade min vardag pa skolan
..for att du stod ut med pluggdagar under din semester
..for spanande efter chokladtjuven
..for fina dagar i Asella med gemensamma vanner och minnen
..for skrattiga bussturer mot okanda mal
..for att Du ar Du och att jag far ha dig som van.
Saknar dig!

Kommentarer
Postat av: benedicte

Åh jag vill veta mer detaljerat om hur ni hade det!! Låter fantastiskt fint i alla fall!!

2013-04-03 @ 23:09:46
URL: http://benedicte.blogg.se
Postat av: Maryax

En dag ska jag också komma och hälsa på! :)

Svar: JA, kom Maria!!!!
Maria

2013-04-06 @ 16:48:03
Postat av: Anonym

Oh - jag blir och är helt överväldigad av tacksamhet! Tack för att jag fick komma och dela ditt hem och ta del av ditt liv! Det var ett nöje att få kraxa fram en morgonsång och få veta vilka av barnen som var sötast och pruppigast. Att du inte lämnade mig ensam i mina osmidiga skratt gjorde mig varm i maggropen av både muskler och eufori. Det bästa är kanske att jag åkte sjukt många mil och umgicks med en bra vän. Jag har insett nu när jag är hemma att jag fortfarande skrattar lite mer än vanligt, du tog mig ur min "skrattsvala" och det gör mig fortfarande glad. Det min vän är ett tecken på 11 sjukt bra dagar med många goda minnen att njuta av!

2013-04-07 @ 23:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0