sommarlov!

Den klassiska rubriken, men så bra att den får va med år efter år.
Om två månader andas jag etiopisk torr dammig luft igen. Om en månad har jag landat i ett soligt Spanien. Om en dag är jag i Skottland. Sommarlovet är här och jag har bara precis börjat njuta.
För övrigt slutade terminen med en examination som inleddes något oroväckande då läraren sa "då får ni tio minuter var att presentera det ni har förberett", och där satt jag och hade då inte förberett nånting alls utan fick lita till min fenomenala improvisationsförmåga. Men det gick bra.
Som sagt, nu är det sommarlov och förberedelserna inför Skottland i full gång. Närmast på schemat står: laga ryggsäck, laga byxor, köpa kamera och titta på ny regnjacka. Imorgon är vi på väg!

Kommentarer
Postat av: benedicte

Marias klassiker: alltid saker som ska lagas i sista minuten innan avfärd ;)

2012-06-05 @ 17:53:30
URL: http://benedicte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0