spanienvandringen

Vår fantastiska vandring i Katalonien. En riktig höjdare. Jag vill igen!
Efter en natt på Girona airport gick vi ut i solen och planerade dagens vandring
Första pausen och den klassiska yoghurtlunchen, i Caldes
Första kvällen hos finfina familjen, klassisk spansk tortilla och tomattoast
Genom bergen på väg mot Tossa de Mar
Frukost på lyxcamping i Lloret de Mar, strax havsbad
Exotiska växter och svettiga vandrare
En härlig kväll i sällskap med åtta fransoser på semester i Lloret de Mar
En varm vandring från Blanes till Tordera
Vacker utsikt uppe i bergen i Parc de Montnegre
På ett Alberge norr om Cabrera, vi spionerade på ett summer camp
Första kvällen i Barcelona, spontan dans nere vid stranden
Turistande i stora vackra staden
Skönt häng med likasinnade på mysiga hostelet
En riktigt solig skön resa. Spontanitet. Människor. Natur. Ryggsäck. Liv.
Isabella. Enkelhet. Hostel. Hav. Berg. Tomatbaguetter. Engelska.
Utforskande. Turister. Sommar. Lov. Katalander.
Den här sommaren är fylld till bredden med resor. Först ut var Skottland tillsammans med Betty och Maria. Min perfektionistiska sida mår lite dåligt över att jag inte har bloggat nåt om Skottland, men eftersom Betty gjorde det så grundligt så hänvisar jag helt enkelt till hennes blogg. Men en bild får ni i alla fall, från Loch Ness.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0