underbar vintermorgon

En så underbart vacker morgon!! Jag glömde alldeles bort att vara irriterad på de inställda tågen under min cykeltur till bussen, istället var jag fängslad av de vackert snöklädda träden och den snöflingsklädda marken och var tvungen att stanna var och varannan meter för att fånga vinternaturen på foto. En busstur till Kristianstad genom det magiskt gnistrande landskapet. Lugnt satt jag och tittade ut genom fönstret, läste lite i en icke skolrelaterad bok, stickade på en mössa, lyssnade på musik och kopplade bort mina ständigt klagande klasskompisar. En sådan här dag är det bara att kasta en blick ut genom fönstret för att alla negativa tankar ska fly och ersättas av lycka. Tog en promenad till skolan och njöt av solen. Stod stilla på knarrande snö och kände solen strålar värma mitt ansikte, strålar som också fick marken att gnistra. Jag fylldes av glädje och frid och kände att jag är så glad att jag är jag. En så underbar dag!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0