underbart!

Vi har det helt fantastiskt underbart bra har i Asella! Tillsammans med varldens finaste grupp har vi idag dragit igang med sportlager nummer ett. Sa galet roligt att ta emot de entusiastiska barnen imorse, vi sprang omkring och sjong och tjoade och klappade i handerna och jag bara kande hur galet lycklig jag var. Det ar ju har jag vill va! Bland etiopiska barn som man bara kan slosa karlek pa. Vi delades in i lag och Miriam och jag har idag hejat jarnet pa vart lag Sverige. Med fokus pa arlighet har vi lekt stafetter och spelat fotboll i stralande sol. Jag har skrattat och hejat mer an pa lange lange och kanner redan att jag alskar de har barnen. Trivs sa galet bra och ser fram emot resten av lagret med stor forvantan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0