lerfotboll

Igar fick jag antligen anvandning for mina fina fotbollsskor. Regnet oste ner men mellan skurarna passade vi pa att sparka boll i leran. Det brunroda stankte upp dar vi sprang omkring i graset. Domaren hade de konstigaste reglerna nansin med "no defense" " man to man" och jag fick min forsta utvisning. Men fick ocksa ett mal sa jag var nojd, och sa aven barnen. Idag har vi sagt hejda till andra gruppen. Kramats och fotat och bedyrat hur mycket vi alskar dem. Det har varit annu ett fantastiskt camp och jag har bara kannt mig mer och mer hemma. Tagit for mig av arbetsuppgifter och till och med fatt rada over coachs visselpipa, nojd. Nu vantar utvardering och avsked av coacherna som blivit fina vanner under de har veckorna. Att man alltid ska komma till avsked. Och snart ar det farval till Etiopien igen, alltid lika jobbigt. Men innan dess ledarfest, Sodere och en dag i Addis. Nu ska vi ut pa marknaden och kopa kalsonger till gatukillarna vi lart kanna pa campet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0