sommarliv


De senaste veckorna har läger avlöst läger och jag har åkt upp och ner i Sveriges vackra land.
Ett liv jag trivs så bra med - fullt med aktivitet, underbara vänner, sol och bad - SOMMARLOV när det är som bäst. En liten bildkavalkad ska få ge uttryck för årets senaste sommarveckor:


Familjebilsemester,                                                                       
en solig dag i folkvimlande Prag tillsammans med Jenny blev toppen 


Läger med härliga sångglada barn på finaste Strandhem


Sverigeturné med Canticum, en riktigt härlig vecka
kantad av sköna människor och känslofylld sång


Sara och jag fick under några dagar ansvar för en hög härliga
schweiziska scouter som vi guidade runt på Malmös gator


Gultebo. Sommarens soligaste och lägrigaste läger. Galet fina och
härliga människor, vacker natur och ja.. grymt bra helt enkelt


En kortis på Puls på underbara Strandhem, fantastiska fina vänner
och en svårslagen stämning - prat, skratt och lovsång


Örebronatt med smällarsugna Kalle och Sara


Frizon med sin härliga atmosfär och sköna hamburgerihäng
 fick runda av den fullspäckade sommaren

Jag längtar redan till nästa sommarlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0