Strandhemshöst

Jag hade nog glömt bort hur vacker hösten faktiskt kan vara, de dagar solen lyser och man kan gå långa promenader i skogen och sitta i skenet på Strandhems brygga och bli helt tagen av hur vackert löven skiftar i färger och speglas i det stilla vattnet. 
Det har blivit så att jag har hängt mycket på Strandhem i höst. Men kan man låta bli denna helt underbart vackra plats som bara fyller en med måbrakänslor. Strandhem är nog det bästa stället som finns. Och fyllt med härliga människor. Men tillbaka till hösten så får jag väl erkänna för Benne som de senaste åren tjatat om att vi gått miste om den finaste årstiden att visst är det vackert, men regnet och blåsten och kylan kunde jag vara utan. Men vackert är det.





















Och så då anledningen till att jag varit så mycket på Strandhem:
Vilken tur att vi inte bor längre från varandra än att jag kan ta mig till dig på pendelkortet så vi kan ses varenda helg! Galet och underbart! Världens bästa lillasyster.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Strandhem is a wonderful place! Vackra bilder =)

2010-11-05 @ 11:07:24
URL: http://amandama.blogg.se/
Postat av: syster

ja, visst är det bra :) Och galet fina bilder ju!

2010-12-04 @ 21:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0