Snart! snart!

Om två veckor är jag äntligen äntligen där!

Det här ser jag fram emot:


att få träffa mina älskade underbara barn


och bli överfallen av dem


krama dem


och sitta i gräset och prata och bara umgås


att få återse mina fina etiopiska vänner


att åka på skumpiga vägar och se ut över det fantastiska landskapet


att äta den goda maten


att hålla mitt söta lilla fadderbarn Derartu


och prata med hennes underbara föräldrar Adanesh & Desalegn


att bara få vara i mitt favoritland och andas in dess luft, känna den
härliga avslappnade atmosfären och bara trivas. 

Jag har nog aldrig sett fram så mycket mot en resa som jag gjort de senaste åtta månaderna.
Och det kommer bli bra, det vet jag. Etiopien kan inte annat.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0