Sabla snöväder!

London är täckt av snö och tar inte emot några flygplan idag så vi är fast i Köpenhamn. Måste erkänna att jag är en smula bitter över att inte vara på väg mot mitt efterlängtade Etiopien. Men men, inte mycket man kan göra åt det. Nu ska det ätas hotellmat och imorgon åker vi via Zürish till Dubai där vi stannar över natten. Pluset med den här omvägen är att vi får en halv dag i Dubai på måndag, såvida israelstämpeln i mitt pass inte sätter stopp för det... Ska bli spännande att uppleva lite arabvärld! Så på måndagkväll landar vi slutligen i Addis, om allt bara går rätt med alla byten och sånt, känns som det behövs ett halvt under för att allt ska klaffa med bagage och sånt. Men bagaget bryr jag mig ärligt talat inte så mycket om bara jag får komma fram och ner till Hosaina och mina underbara barn. Min väldetaljerade resplan har fått sig en liten törn så det kommer bli ännu mer intensivt än vi hade tänkt.. Den där vintern och snön är jag trött på nu vill jag ha sol och värme!

Kommentarer
Postat av: Henke

Vilken fantastisk start. Hoppas det löser sig och att det inte blir fler oväntade stopp. Ha det gott. Kram

2010-12-18 @ 19:43:24
Postat av: benedicte

...och ändå var vi så vana vid det där med att inget blir som man tänkt sig... men så fort man kommer tillbaka till sverige faller man ju in i samma tempo som alla andra igen..

2010-12-22 @ 01:15:08
URL: http://benedicte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0