resandets år

De senaste åren har kantats av resor till olika läder, antalet besökta länder ligger nu på
32 stycken, år 2012 kom tre nya länder med på listan - Portugal, Skottland och Spanien.
Tror 2012 tar priset i antalet utandsresor, en kort resumé:
 
Året började som vanligt i Etiopien där Benedicte och jag mest hängde i Hosaina och Nakamte
 
 
Då kylan blev för långvarig och skolan tillät semester tog syster och jag oss en tur till Lissabon
 
För att fira ännu en avklarad termin åkte Betty, Maria och jag till Skottland
 
I juli tog Bella och jag flyget till Spanien för att vandra, träffa folk och se Barcelona
 
En månad senare var det dags för Asella Sports Camp i Etiopien, reseledare för första gången
 
Skolan gav oss erbjudandet att åka till Holland en vecka, givetvis nappade jag
 
Och som vanligt avslutades året i Etiopien, med Benedicte och familjen
 
Ett bra resår. Kommer bli en hel del i år också. Jag älskar att resa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0