Hushers

Efter ett halvårs tjatande lyckades Martha till slut få med mig på Hushers. Så eftermiddagen spenderades i det böljande landskapet strax utanför stan. Jag hade mina betänkligheter inför och det där med stora grupper med nya människor är ju inte riktigt min grej. Men, jag hade en fantastiskt bra dag. Så vackert etiopiskt landskap och massa trevliga människor från jordens alla hörn. Efter själva vandringen åkte vi till en skandinavisk restaurang och åt injera, försökte överrösta den höga musiken, tittade på folk som dansade traditionell dans, beundrade natthimmeln och avvärjde flirtande killar. På det hela taget en superdag. Jag gillar verkligen helgerna här. De är så enkla och fulla med spontana utflykter och häng med vänner. Och så konstant strålande sol från blå himmel. Kan inte bli mycker bättre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0