Eden

Idag har jag hängt med en god vän.
En vän som jag lärde känna i Nakamte för sju år sen och som hängt kvar sen dess.
Eden.
Förra året när jag bodde på Mekanissa träffades vi varje vecka, numera blir det inte lika ofta. Men lika hjärtligt varje gång.
Och den 14e maj ska jag få vara hennes brudtärna, det är stort.
 
Martha, Eden och jag på vårt favoritcafe i Nakamte för sju år sen
 
 Fortsatt häng i Nakamte året efter
 
En sammanstrålning av gänget i Addis för fyra år sen
 
För tre år sen på ett cafe i Addis
 
Ännu ett addiscafebesök, två år sen
 
 
 
 
 
Eden och jag för ett år sen
 
Om drygt tre månader kommer vi stå taggade till tänderna i hajpade festkläder. Längtar!
 

Kommentarer
Postat av: Benedicte Artman

Åh.. önskar SÅ att jag kunde vara med då!

2016-02-07 @ 22:50:00
URL: http://benedicte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0