dagens overraskning

Jag delar arbetsplats med Martha!! Vilken gladje nar vi mottes utanfor skolan imorse och insag att vi aterigen kommer va kollegor. Martha och jag jobbade tillsammans nagra veckor i Nakamte for sju ar sen och har varit vanner sen dess. Skont med ett bekant ansikte bland alla nya. En massa trevliga ansikten dock. Ser verkligen fram emot att lara kanna dem alla. Mycket nytt sa har langt bara, helt slut i huvudet av allt sprak och alla manniskor. Idag ska Felicia och jag flytta in i var lagenhet, ska bli gott att fa sitt eget och kunna satta upp foton pa vaggarna. Tva pianon har jag hittat ocksa, som jag far spela pa nar jag vill. Jag tror det har blir bra. Skolan kanns som en oppen och glad miljo som vill mycket, och som nat jag vill vara en del av. Till helgen hoppas jag dock pa att kunna fly Addis avgaser och komma till en annu mer hemmamiljo i Asella, langtar till alla vanner dar. 

Kommentarer
Postat av: Syster

Skönt att du kommit fram ordentligt, och superkul att Martha jobbar på samma skola! Men ni ska inte ha samma klass eller?

Svar:
Maria

2015-08-11 @ 09:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0