stressterapi

För två veckor sen orkade jag inte gå upp ur sängen. Orsak: stress. Åtgärd: vila. Steg för steg har energi återvänt och jag orkar nu åtminstone nästan på normal nivå igen. Förhoppningsvis har jag lärt mig nåt av det också. Men man vill ju så mycket, och det är så tråkigt att vila. Efter alla förmaningstal från vänner, och inte minst rädslan för bakslag, har jag dock försökt ägna mig åt just denna ineffektiva och onyttiga syssla, med blandat resultat. Två veckors ledigt från jobbet och en avklarad kurs har dock gjort huvudet befriat från konstant huvudvärk och gett en betydligt större glädje i det mesta. Två terapi-program genomförda, båda med ypperligt resultat.
 
Snö-soffa-fika-terapi med Susanne uppe i Umeå
 
Sol-promenad-vitsippor-terapi i Dalby söderskog
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0