sa mycket battre

Att va ensam i Etiopien an i Australien. For har har jag ju en hel massa vanner, ett hem och en vardag med rutiner och meningsfullhet. I skolan hanger jag med min fina klass, igar var jag hos familjen Thornell hela dagen och nu ska jag snart traffa Eden. Imorgon hoppas jag pa att sammanstrala med Samuel och Misganu som pluggar pa universitetet har och till helgen ska jag kanske traffa lite vanner fran Bingham och Gullale. Och kanner jag mig ensam anda sa ar det bara att ringa asellafolket eller ga in pa seminarieomradet har pa Mekanissa och prata med forsta basta etiopier, som Fitsum och Beruk som jag hangde med haromdan. Sa, na.. sarskilt ensam ar jag ju inte.

Kommentarer
Postat av: benedicte

Åååh <3 Tänk att du har vardag där nu...

2014-11-12 @ 14:15:23
URL: http://benedicte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0