ickeexisterande jantelag

Etiopier ar som bekant befriade fran allt vad jantelag innebar. For det mesta valdigt harligt. Och nagot av det basta ar att det smittar av sig. Som att jag vagar prata pa min typ ickebefintliga amarinja. Och att jag idag inte hade nagra problem med att spela piano och sjunga for full hals trots att ett helt gang etiopier samlades i dorroppningen. Det hade inte hant i Sverige. Jag har alltsa hittat ett piano att spela pa, och lart kanna killen med det fantastiskt namnet Zephania som rar over nyckeln till det. Nu ska jag ta helg, ska bara lyssna genom dagens lektioner en gang och sen lagga mig pa sangen. Helt slut i huvudet efter en veckas intensiva studier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0