finn tva fel

Igar var det finn tva fel som gallde pa fotbollsplanen:
1. en ferengi
2. en tjej
Det var jag.
 
Efter flera manader i exil fran fotboll spelade vi igar i flera timmar vilket resulterade i traningsvark och bla ben. Forst blev jag hanvisad till tjejernas fotbollsplan da jag ju gar alldeles for latt i sonder och darfor inte far spela med killar i det har landet. Da tjejerna gett upp och tagit med sin boll hem veknade dock killarna och jag fick vara med pa den riktiga fotbollsplanen med den riktiga fotbollen. Yey! Det borjade bra men nar domaren lmnade blev det kaos. det tog mig ett bra tag innan jag fattade monstret i kaoset, vi korde inte pa riktigt langre. Nu gallde det bara att sjalv fa ha bollen sa mycket som mojligt och passa runt till sina basta kompisar. Suck, jag ville ju spela fotboll. Dessutom fick flera av killarna nan knapp och fokuserad mer pa att bomba bollen pa mig eller komma i nartkmap och fa sparka lite pa ferengins vita tjocka ben. Men jag erkanner, det var anda kul. Och i eftermiddag blir det mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0