fri

En sån skön känsla som infann sig då jag kunde gå rakt förbi bagagebanden, ut från flygplatsen, trycka min egen biljett snabbt och smidigt och sen ner på spåret och ta första bästa tåg hem till Lund. Istället för att trängas med de andra vid väskorna och sen i sällskap med en hög yra höns springa till biljettautomaterna och fixa biljett i en lång kö. Efter en vecka i konstant sällskap med tretton tjejer och två förvirrade tanter är det skönt att äntligen få klara sig själv. Gruppresor är helt enkelt inte min grej. Ska bli så skönt att åka själv till Etiopien i jul. Inga förvirrade tanter eller yra klasskompisar som blir stirriga för minsta lilla. Bara lilla lugna jag med koll på läget. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0