tjock, harig, krasen

Sa har man spenderat fem dagar pa dovskolan i hosaina. Och fatt hora de gamla vanliga kommentarerna. Att jag ar tjock och har hariga armar det ar da inget nytt direkt. Natolis fvoritsysselsattning ar att kanna pa mina tjocka overarmar och skratta lite fornurligt pa sitt tysta satt. Meskerem gissade att jag vagde 100 kg, alltsa mer an dubbelt sa mycket som hon sjalv. Annars var det stora samtalsamnet pojk-/flickvanner och killarna gick riktigt upp i varv nar de forsokte overtyga mig om att inte vara sa krasen. Det ar val bara att ta forsta basta kille, annars finns ju alltid de till hands om det skulle krisa... Fem dagar. Dagar fulla med teckensprak, gladje, skratt, karlek, kramar, men ocksa allvar och prat om livet och framtiden. Och visst kom tararna nar Mosisa pa sitt allvarsamma djupa satt forklarade att vi troligen aldrig kommer att ses igen. Hur kan man acceptera nagot sadant? ska man bara ta farval och ge upp tanken pa att aterforenas? Jag alskar ju dem sa mycket.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hahaha! Alltså barn! Jag har också jättehåriga armar. En av eleverna i sexan sa till mig i våras: "Du ser ju ut som en apa!"

Och gällande pojkvän - lite kräsen tycker jag att man får vara! Och du förtjänar endast det bästa! ;)

Hoppas ni får bra sistadagar i Etiopien. Avsked är verkligen det värsta. Jag vet inte om du är som jag, men jag börjar alltid avskedstankarna när halva tiden har gått och det är ju onödigt!

Njut av era sista dagar och tänk på att ni snart får återvända igen! Men ni måste komma hem till Sverige däremellen. Ni är saknade här!

2012-01-05 @ 12:18:15
URL: http://cecilyeah.blogg.se/
Postat av: Syster

Och du hart blivit en liten bild på min mobil. Och jembere har skickat brev. Och säg att du har med ett från samuel till mig. Och vi ska träffa dom nästa år när jag är med.

2012-01-06 @ 01:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0