taggad

Igår drog fotbollssäsongen igång med två timmars spel på Smörlyckan. Idag är benen blåa och musklerna värker. Underbart! Ser fram emot mer spel i takt med att luften blir varmare och solskenet långvarigare. Som alltid taggad på fotboll.

Och jag är taggad på sportläger i Etiopien i sommar. Idag var jag i Stångby och hämtade 24 fotbollar som de skänkt till lägret. Efter en hel del meckande fick jag upp alla bollarna på cykeln och lyckades ta mig hem, även om det inte direkt gick i samma hastighet som på ditvägen.


Kommentarer
Postat av: benedicte

av nån anledning hade jag liksom bilden framför mig att du skulle ha ett stort nät med alla tjugofyra bollarna i som du skulle typ ha på huvudet och ryggen när du cyklade framåtböjd... lite som en etiopier skulle gjort... ;)

2012-04-20 @ 10:06:58
URL: http://benedicte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0