fotboll

Årets första fotbollsträning är genomförd. Så gött! Jag har allt saknat flaggbollen, och att spela på gräs i solen. Måste dock ha sett rätt kul ut där jag, likt lillebror i forna dagar, sprang runt själv med bollen på den runda planen med vallar runt omkring. Sköt och sprang efter bollen, sköt och sprang efter bollen. Tränade passar med mig själv och vallen. Klarade typ tre kickar och lekte helikopter och gjorde översteg. Så sjukt bra. Hoppas det blir mycket fotboll i sommar. Jag är taggad. Och ser fram emot helgens cup, om det nu blir att jag springer runt på planen och gör bort mig eller står på läktaren och skriker och gör bort mig, det återstår att se. Men kul blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0