Uppmarksamhet... min adress

Har ar min adress i Nakamte:
Maria Rubenson
PO Box 24
Nakamte
Ethiopia
Telefon: 00251910075399

Ni som laser far garna skriva en lite kommentar sa man ser att nan tanker pa en... Nog for att man far uppmarksamhet har men det ar liksom av ett annat slag... Killarna flortar overtydligt med en (har aldrig sett sa tydliga enogsblinkningar forr...) och ropar "I love you" efter en (snacka om karlek vid forsta ogonkastet..!), och jag ar overtygad om att taxikillarna fick fler passagerare da de kunde locka med att vi satt i bussen... Det ar kul men i lagom mangd...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, jag ska så skicka ett brev någongång, när jag har något bra att säga! eller så skickar jag bara när jag inte har något att säga, det funkar nog också!

2008-09-13 @ 19:59:51
Postat av: sofia

hur stor tidsskillnad är det mellan sverige och etiopien?

2008-09-13 @ 23:23:23
URL: http://oceaneravord.blogg.se/
Postat av: syster

jag träffade Martin från Åkarp på stationen idag, han var nere och hälsade på. Jag skulle hälsa till dig. Han var trevlig som vanligt.

2008-09-14 @ 00:12:58
Postat av: Carl-Wiktor

Jag hoppas du har det bra i värmen! :) Här är inte mer än 5 grader, kallt som bara den!

2008-09-14 @ 00:43:50
Postat av: Don T

Nåja, kul att få glädja ngn;) ..ska nog åka dit snart för att slippa höra tjatet. Ni skulle ringt Chippo så hade ni sluppit att stå där med förlängt ansikte...ha ha... De va iaf gött att allt gick väl...



Kram

P.S. Mose hälsar! D.S.

2008-09-14 @ 00:49:59
Postat av: Erik!

Ett brev har destination etiopien!

2008-09-14 @ 01:11:59
Postat av: Jenny

Hej min vän. gött å läsa att allt gick bra på vägen ner. Kul att ni blev lost redan första dagen:)

Du tack för kortet me kossan. menade du att du tycker ja ser ut som en ko när du skrev att du tänkte på mej när du såg kortet eller?:) Men ja blev jätteglad iaf:)Ikväll har ja vatt i sjunkamossa på spelkväll. De va gött...ja vann nästan på uno:)Ha d bra. kramar

2008-09-14 @ 01:18:35
Postat av: Fredrik

Wow vad du är duktig som kan gå själv på stan! Jag är sååå imponerad! Synd att det strulade med hämtningen, men den här gången tror jag i alla fall inte att ni kan skylla på mig... Har ni fixat mobilnummer?

2008-09-14 @ 16:03:49
URL: http://fredrikhector.wordpress.com
Postat av: Fredrik

Eller rättare sagt, är det ert mobilnummer som står först?

2008-09-14 @ 16:05:47
URL: http://fredrikhector.wordpress.com
Postat av: Maria

Tack for alla kommentarer!! jag blir jatteglad!



Ja skicka brev oavsett om det finns nat "vettigt" att skriva om, jag skulle bli sa glad!!



En timmes skilnad nu nar det ar sommartid i Sverige och tva nar det ar vintertid



Jomen Jenny, du vet att du ser ut som en ko.. inte minst sen avslutningen... Sa gott att va i Sjunkamossa...



Vi hade ju inte numret till Chippo.. Men vi hoppas pa at fatraffa honom nasta gang vi kommer till addis. Halsa Mose tillbaka, visa honom bilder av mig sa han inte glommer bort mig...



Ja Fredrik for din skull har vi fixat mobil, och det var det senare numret i inlagget... Om du ska ringa ar det bast pa kvallen nar vi sitter pa vart rum och lyssnar till tystnaden...

2008-09-16 @ 15:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0