En vecka kvar...

Idag har vi ELM-volontärer haft en heldag på Strandhem. Eftersom bv-folket alltid envisas med att ha sina möten i hålan Örkelljunga blev jag tvungen att gå upp klockan halv sju för att ta tåget norrut... Detta efter att ha varit uppe halva natten i färd med att söka bidrag till USA-resan och baka kaka till lördagens "hejdåfest". Men, som man brukar säga - ju mindre man sover ju mer får man gjort, och ju mer man gör ju roligare har man... vet inte riktigt om det resonemanget håller men det kan ju trösta lite när man har alldeles för mycket att göra...
Packat klart har jag gjort, inte till 100% men nästintill (Nej, Thomas, jag är inte sjuk..). Och plats över fick jag så jag gav mig ner på stan för att tigga saker till mina blivande elever... men det gav inte mycket utdelning inte... 32 muminpennor fick jag av Akademibokhandeln (så ska ni tigga skolmaterial så gå dit...). Känns lite konstigt att vara så väl förberedd... men jag är inte orolig,  jag kommer bergsäkert att ha massa saker att fixa sista natten ändå...
Imorgon bär det av till Kristianstad, ska äntligen få se mina kompisars nya lägenheter... Lite skumt är det ändå att de blev fem stycken där borta, men det är ju praktiskt när man ska hälsa på... Ska bli så kul att träffa er alla igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0